Bespace
  • NAJNOWSZENAJNOWSZENAJNOWSZE
  • BIZNES
  • GOSPODARKA
  • INWESTYCJE
  • PRAWO
  • TECH
  • WIĘCEJ
    • PRACA
    • PODATKI
    • OSZCZĘDNOŚCI
    • GIEŁDA
Czytasz: Personalizowana komunikacja. W jaki sposób voiceboty podnoszą efektywność działań remarketingowych?
  • ZAKŁADKI
Powiadomienia Więcej
BespaceBespace
  • NAJNOWSZE
  • BIZNES
  • GOSPODARKA
  • INWESTYCJE
  • OSZCZĘDNOŚCI
  • GIEŁDA
  • PRAWO
  • PODATKI
  • PRACA
  • TECH
Szukaj
  • Najnowsze artykuły
  • Popularne teraz
  • Wylosuj artykuł
  • TEMATY
    • Biznes
    • Gospodarka
    • Inwestycje
    • Oszczędności
    • Giełda
    • Prawo
    • Praca
    • Podatki
    • Tech
  • DLA CIEBIE
    • Zakładki
    • Personalizuj kategorie
Śledź nas
Bespace > SPONSOROWANE > Personalizowana komunikacja. W jaki sposób voiceboty podnoszą efektywność działań remarketingowych?
SPONSOROWANE

Personalizowana komunikacja. W jaki sposób voiceboty podnoszą efektywność działań remarketingowych?

Opublikowano 2024-05-23
Udostępnij
2 min.
Materiał Partnera.
Udostępnij

W dobie nadmiaru informacji i natłoku reklam dotarcie do klienta z ofertą, która go zainteresuje, staje się coraz większym wyzwaniem – zwłaszcza gdy z jakiegoś powodu nie skonwertował za pierwszym razem. Ale na pewno zauważasz, że coraz większą rolę odgrywa personalizacja komunikacji marketingowej, czyli dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb i preferencji odbiorców. Jednym z narzędzi, które pozwala na skuteczną personalizację komunikacji, są voiceboty. Jak możesz je wykorzystać w remarketingu?

Spis treści
Voiceboty – narzędzie do personalizacji remarketinguKorzyści z wykorzystania voicebotów w remarketingu, które warto znać

Voiceboty – narzędzie do personalizacji remarketingu

Voiceboty to, mówiąc najprościej, programy komputerowe, które potrafią symulować rozmowę z człowiekiem  –  odpowiadają na pytania, zadają je, a nawet wyciągają wnioski i zbierają dane. Jak mogą przydać się w Twoich działaniach remarketingowych?

  • Przypomnienie o porzuconym koszyku. Voicebot może skontaktować się z klientem, który porzucił koszyk z produktami, i przypomnieć mu o jego zawartości, oferując jednocześnie rabat lub kod promocyjny zachęcający do finalizacji zakupu.
  • Zbieranie opinii o produktach i usługach. Voiceboty są świetne w zbieraniu danych: taki program może przeprowadzić z klientem krótką ankietę na temat jego doświadczeń z produktem lub usługą, co pozwoli Ci na zebranie cennych informacji i, co ważne, przeanalizowanie ich, a potem – wykorzystanie w strategii, także tej związanej z personalizacją.
  • Oferowanie spersonalizowanych rekomendacji. Na podstawie zebranych danych voicebot może rekomendować klientowi inne produkty lub usługi, które mogą go zainteresować.
  • Budowanie relacji z klientami. Jeśli rozmowa jest naturalna (a współczesne voiceboty potrafią ją poprowadzić tak dobrze jak konsultanci), może służyć poprawie relacji z klientem i zacieśnieniu więzi, co sprzyja późniejszym (także powtórnym) konwersjom.

Korzyści z wykorzystania voicebotów w remarketingu, które warto znać

Wdrożenie voicebotów w strategiach remarketingowych niesie ze sobą szereg korzyści –  od zwiększenia konwersji, przez poprawę satysfakcji z doświadczeń z marką, aż po bardzo pragmatyczne kwestie, takie jak obniżenie kosztów obsługi klienta! Automatyzacja części procesu remarketingu to też zbieranie cennych danych o klientach i ich preferencjach, co pozwala na lepsze dostosowanie komunikacji marketingowej w przyszłości. Podnieś efektywność swoich działań z nowoczesnymi voicebotami!

Artykuł powstał we współpracy z Apifonica.

bespace 2024-05-23 2024-05-23
Udostępnij ten artykuł
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Skopiuj link
Komentarze
bespace
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Wydawca
  • Licencje
  • Zastrzeżenia
  • Prywatność
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Aveliore Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-095), Plac Bankowy 2, numer NIP: 5242915852, KRS: 0000890124, REGON: 387992438.

Treści zamieszczane w serwisie Bespace.pl są prywatnymi opiniami autorów i nie stanowią rekomendacji inwestycyjnych w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 roku w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych, ich emitentów lub wystawców (Dz. U. z 2005 roku, Nr 206, poz. 1715). Wszelkie decyzje inwestycyjne Czytelnik podejmuje na własne ryzyko i odpowiedzialność.

Welcome Back!

Sign in to your account

Nie pamiętasz hasła?